Критерії оцінювання
5.1.Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти у КЗ "Мартинівський ліцей" визначаються на основі положень відповідних наказів МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів Нової української школи складені на основі Наказу МОН України від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
Відповідно до Державного стандарту початкової освіти отримання даних та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюються вербально у процесі формувального та підсумкового оцінювання. У Свідоцтві досягнень сформований очікуваний результат позначаємо «V».
Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюється на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО. (Додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Наказ МОН України від 13.07.2021 №813).
5.2.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів складені на основі наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (додатка №2); додатка до листа Міністерства освіти і науки України від 22.09.2021 № 1/9-482 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»,відповідно до вимог навчальних програм для 5-9 класів (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas)та навчальних програм для 10-11класів (https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv).
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи (5-9 класи) здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
5.3. Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
5.4. Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
5.5. Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи (10-11 класи) здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики.
- Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання.
- Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики.
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології.
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії.
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства.
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії.
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії.
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства.
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії.
- Критерії навчальних досягнень учнів з економіки.
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови.
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови.
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури.
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я.
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури.
5.6. Оцінювання навчальних досягнень і атестація здобувачів освіти за індивідуальною формою (педагогічний патронаж осіб з особливими освітніми потребами) здійснюється відповідно до законодавства у сфері загальної середньої освіти та особливостей, визначених Положенням щодо індивідуальної форми навчання.
5.7. З метою неперервного відстеження результатів освіти, їх прогнозування та коригування можуть проводитися моніторингові дослідження навчальних досягнень на національному, обласному, районному, шкільному рівнях, а також на рівні окремих класів.