A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мартинівський ліцей

Медична служба ліцею

У процесі виконання посадових обов'язків медична сестра керується Законами України, постановами уряду, розпорядчими наказами органів системи охорони здоров'я та освіти, іншими керівними і нормативними документами з питань санітарії та гігієни, охорони здоров'я, профілактичної роботи, а також Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку КЗ «Мартинівський ліцей».

Завдання медичної служби:

Здійснення медико - профілактичної та оздоровчої роботи з метою зміцнення здоров’я дітей, зниження дитячої захворюваності, підвищення захисних якостей і стійкості організму до несприятливих умов навколишнього середовища шляхом традиційних і нетрадиційних методів загартування та профілактичних заходів.

Основні напрямки діяльності медичної сестри:

Організовує:

  • здійснення заходів з охорони здоров'я дітей та працівників закладу освіти, дотримання санітарних і гігієнічних вимог у закладах освіти;
  • обстеження учнів перед прийомом на навчання, протягом всього навчального року та під час організації спортивно-оздоровчих заходів;
  • санітарно-просвітницьку роз'яснювальну роботу та участь у ній серед персоналу школи, батьків та учнів;
  • здійснення нагляду за якісним харчуванням та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у шкільній їдальні;
  • проведення просвітницької роботи з питань здорового способу життя, дотримання санітарно-гігієнічних норм особистого життя та праці;
  • медичний огляд учнів за графіком, затвердженим керівником закладу освіти;
  • роботу по профілактиці травматизму, обліку та аналізу випадків травм;
  • щеплювальну роботу.

Здійснює:

  • медичну допомогу тим, хто її потребує;
  • профілактичні заходи;
  • повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі;
  • під час прийому учнів на навчання, організації спортивно-туристських заходів контроль проходження ними медичного обстеження, наявність довідок про стан здоров'я та інших документів;
  • контроль за диспансерною групою хворих і проводить їх оздоровлення, в тому числі безпосередньо в школі, в разі необхідності супроводжує групи для оздоровлення в табори, санаторії і в інші місцевості;
  • медичний контроль за проведенням фізичного виховання в школі, а також режимом навчальної роботи, трудовим навчанням, організацією харчування школярів, за проведенням санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів;
  • аналіз результатів медичного огляду школярів на підставі якого розробити план заходів, направлених на покращення здоров’я школярів;
  • висновки про стан здоров’я (з урахуванням записів лікарів-спеціалістів), визначити медичну групу для занять фізичним вихованням.

Контролює:

  • якість харчування, дотримання санітарно-гігієнічних вимог у їдальні;
  • своєчасне проходження медичного огляду всіма працівниками;
  • наявність санітарних книжок у працівників під час прийому їх на роботу;
  • документацію учнів направлених на оздоровлення, на приписну комісію, тощо.

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від16.08.2010 N 682 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 382 ( z0941-12 ) від 23.05.2012 “Про удосконалення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів”

В наказі надається:

  • схема періодичності обов’язкових медичних профілактичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів;
  • довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду;
  • інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду».

САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ для закладів загальної середньої освіти

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень