A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Мартинівський ліцей" Степанецької сільської ради Черкаської області

Створення сприятливих умов для успішної адаптації здобувачів освіти 1, 5, 10 класів

Початок навчання дитини в 1-му класі — складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності — це й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється все життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам.
Основна мета початкової школи– навчити дитину вчитись: самостійно, охоче, активно та із задоволенням. Навчити так, щоб не перехотілося прагнути знань упродовж усього життя.

Основні компоненти психологічної готовності дитини до школи

- мотиваційна (проявляється у бажанні йти до школи, навчатися, наскільки готова дитина змінити свою дошкільну, ігрову позицію );

- фізіологічна (означає достатній рівень розвитку психофізіологічних (рівень сформованості дрібної моторики), фізіологічних й анатомо-морфологічних функцій і структур дитячого організму, стан здоров’я (фізіологічна зрілість).
- інтелектуальна готовність пов’язана з відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, передбачає наявність запасу конкретних знань.
- емоційно–вольова готовність визначається рівнем сформованості довільності основних психічних процесів та поведінки, самоорганізованістю, зосередженістю, умінням контролювати свої емоції.
- соціальна готовність означає здатність жити і розвиватися в соціальному оточенні, мати відповідні навички комунікації, (відстоювання власної позиції, прийняття рішень).

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень